年29

本來我擔心栗子, 所以提早左半天回家 ,km同我說小平不肯吃東西(零食都不吃...)我還笑佢她只是心情不好, 之後越看越其怪...為什麼只喝水,肚子會這麼大, 直到看到小平的下體流出深啡色液體...我開始心知不妙...立即打比阿瑤...答覆是和我心理所想的一樣(子宮出事), 收線再打比NPV問...醫生的答覆是一樣,但NPV說不會再收症,因為佢地明天就收爐, 仲叫我快D搵第2間VET..........問題是..年29有邊間VET仲肯收新症,仲要開刀加留院..........我望住小平, 佢同樣用很可憐的眼神看著我...像向我說:[姐姐我很辛苦.....很辛苦.....]我已經喊到咬字不清.....

km同阿瑤都打左幾間vet問....連最貴果間都話只能當急症收,不過都要明天先會開刀....fxxk咁仲算咩急症???

好在最後搵到間24hr既vet,對方覆我地可以8點來, 同埋如果有需要可以盡快開刀,(咁先似係人講既說話lor)

我地去到24hr vet, 首先同個醫生講小平的問題, 講埋小平係4日前驗過血,結果是正常的..之後醫生幫小平左驗右驗..仲抽左d樣本check....結果都是子宮正常唔似發炎.........           

我再強調小平2天沒吃東西及只喝水,沒理由個肚仔會咁大?!?!之後醫生建議2個方法1是照 X ray ( $700-900), 2是照ultra sound($2000), OK沒問題, 最緊要快....突然間..小平抽筋...沒錯..是抽筋..我都急到哭了.......我從來沒見過小平咁樣...醫生立即幫小平打左支針...好快小平就全身軟晒...再黎就是照x ray, 等左我都唔知有幾耐, 我左望右望,個醫生以為我心急,仲走黎同我講,放心好快有結果...........

終於x ray片出左黎, 睇片見到小平的子宮發得很大, 迫到附近的內臟都移位...之後聽到醫生講會take多一張for子宮的超聲波圖...........

最終....確定了小平的子宮真的發炎........我心痛又難過...因為小平真的要挨一刀.............但是,醫生說不會在2-3小時內幫佢做手術, 因為小平身體太虛弱,要先吊鹽水...我地本來想留係度等,不過被拒絕=.= 護士話差不多要半夜才開刀....不如先回家休息...還說有最新消息會通知我地..............................................................

arrow
arrow
    全站熱搜

    bille 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()