(以這張做封面)

 

每次小平去完洗白白同剪毛之後都會嬲左我地, 我想小平一定是很不喜歡被留在PET SHOP吧?
剛巧前一排貪玩買了一把電剃刀,
於是試試親自幫小平"理髮"
第一次試剪,效果真不好...剪到一級級, 心入面想真的對不起小平, 所以今天我買左本新書,仲偷睇左幾本書XD,
回家立即捉住小平再接再勵~
效果如何? 比第一次好LOR~

 

 

 

企左大半個鐘, 阿媽你今次剪成點呀?

 

嗯...等我睇過先

我個pose擺得好唔好先?

 

爸爸都話讚呀

 

嘻嘻...今晚出街唔怕比狗笑

你地唔好靜靜雞講我壞話!!

阿媽讚我企得好!!比左好好味既零我食呀~~好好味

 

玩埋公仔添~

arrow
arrow
    全站熱搜

    bille 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()